top of page

כיצד תבחרו מתנת סוף שנה מקורית ומוצלחת?

בחירת מתנת סוף שנה לילדים היא משימה מאתגרת. מצד אחד, אנו רוצים להעניק להם מתנה מיוחדת שתהווה זיכרון נעים משנת הלימודים. מצד שני, אנו נדרשים להתמודד עם מגוון קשיים כמו מגבלת תקציב, התאמה לילדים, מתנה שתהיה מקורית ומיוחדת. אז החלטנו בשיגעון המדעים לעזור לכם ולעשות לכם סדר בבחירת מתנות סוף שנה ובנוסף להציע לכם פתרון יצירתי ומוצלח כדי להצליח באתגר: מתנת סוף שנה מקורית וייחודית.


מתנות סוף שנה

מעטים יודעים כמה זה קשה להיות חבר בוועד כיתה או בוועד הגן. חברי וועד רבים סיפרו לי על הקשיים העומדים בפניהם כאשר שנת הלימודים מתקרבת לסיומה.

הם אמרו שתפקיד של וועד הורים יש בו אחריות רבה ובמיוחד בסוף שנת הלימודים.


תקופת סיום שנת הלימודים היא לחוצה במיוחד, לחברי הוועד יש משימות חשובות רבות כגון: ארגון מסיבת הסיום, קניית מתנות לצוות ההוראה וכמובן המשימה המאתגרת מכולם קניית מתנת סוף שנה לילדים.

וכל האתגרים הללו נוסיף שאת כל המשימות יש לבצע בלי לחרוג ממסגרת התקציב.


מתנות סוף שנה לילדי הגן


בחירת מתנת סוף שנה: בין קשיים לאפשרויות

למה חשוב לשים לב בבחירת מתנות סוף שנה? 


יש מגוון רב של אפשריות למתנת סוף שנה לילדים וקשה לבחור את המתנה הנכונה מתוך שלל האפשרויות, לכן כדאי לשים לב למספר דברים חשובים כאשר בוחרים לילדים מתנה לסוף השנה.


חשוב לשים לב כשבוחרים מתנת סוף שנה לילדים שהמתנה תהיה כמזכרת נעימה, מתנה שתישאר כחוויה מתמשכת. אנחנו רוצים לבחור מתנה שתהיה מיוחדת עם ערך מוסף ולא עוד פריט שאף אחד לא צריך או מתנה שנשברת עם פתיחתה.

בבחירת מתנות לסוף שנה חשוב לבחור מתנה שתתאים לכל ילדי הכיתה או הגן, תוך התחשבות במגוון תחומי עניין ורגישויות.


כדי להקל על חברי הוועד כדאי להימנע ממתנות שדורשות מחברי הוועד להכין קובץ שמות של כל ילדי הכיתה או קובץ תמונות מיוחד שיחייב אותם לצלם את כל אחד מילדי הכיתה או הגן בפורמט מיוחד. דרישות אלה הם מקור לבעיות שלא נגמרות כמו טעויות באיות או מרדף אחרי הילד שלא היה ביום שצילמנו או דרישה לצילום חוזר.

גם לאחר שצלחנו את משימות אלה בסופו של יום תמיד יימצא הילד שלא מרוצה מהתמונה שלו. כל אלה מהווים מקור לא אכזב לבעיות שלא נגמרות... לכן כדאי להימנע מסוג זה של מתנות סוף שנה כי חברי הוועד שגם כך יש להם מספיק מטלות לבצע לא צריכים עוד משימה להתעסק בה.


דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו בזמן בחירת המתנה הוא: לבחור מתנה שתתאים גם לבנים וגם לבנות, ולהימנע מסטריאוטיפים מגדריים. בנוסף רצוי שלא נצטרך לבחור דוגמא או צבע לפי המגדר כי גם אז הדבר יכול ליצור טעיות ולהתעסקות מיותרת לחברי הוועד.


אחת הבעיות הגדולות בבחירת מתנה לסוף שנה לגן או לכיתה היא עמידה במסגרת התקציב. הועד מוגבל בתקציב שצריך להספיק גם למתנות לילדים, מתנות לצוות, מסיבה, כיבוד ועוד ועוד כך שחייבים לבחור מתנה איכותית וגם במחיר סביר.



מתנות סוף שנה לתלמידים


אז איך אפשר לבחור מתנת סוף שנה שתעמוד בכל הקריטריונים?


קבלו הצעה למתנת סוף שנה מקורית ומיוחדת

כדי להימנע מכל הטעויות האלה השנה תבחרו מתנה ייחודית ומקורית מתנות סוף השנה של שיגעון המדעים. בשיגעון המדעים חשבנו על כל הפרטים הקטנים, כדי ליצור עבורכם ועבור הילדים את מתנת סוף השנה המושלמת בשיגעון המדעים תוכלו לבחור ערכות מדע למתנות סוף שנה לילדי הגן ועד כיתה ו' .


בערכות המדע יש את כל החומרים והכלים הדרושים לניסוי. הילדים יוכלו מיד לפתוח את המתנה, הארוזה בקופסה יוקרתית ונגישה, להתחבר לאתר ייעודי בו יש הוראות וסרטונים עם הסברים ולהתנסות מיד בניסוי מגניב שירתק אותם ויפתח בפניהם עולם של גילויים חדשים.


ערכת הניסויים של שיגעון המדעים נותנת לילדים תחושה של גילוי והצלחה ומפתחת את הסקרנות. כמו כן הערכות מאפשרות להורים זמן איכות עם הילדים בביצוע ניסוי משותף וכך לפתוח את החופשה הגדולה בעשייה מאתגרת ומעניינית.


מתנות סוף השנה ארוזות באריזה יוקרתית ונגישה המאפשרת לאחסן בה את כלי המעבדה לאחר השימוש וכך הערכה מוכנה לניסויים הבאים.


וזה לא הכל! במתנת סוף השנה יש גם מקום למסר אישי שלכם מחברי וועד ההורים לילדים.

בשיגעון המדעים אנחנו מאפשרים לכם להוסיף לעיצוב האריזה ברכה ייחודית משלכם וגם לרשום מסר לילדי הכיתה או הגן שינתב את דרכם בעתיד. כך תוכלו לתת הרגשה אישית לכל אחד שמקבל את המתנה.



מתנות סוף שנה של שיגעון המדעים: פתרון יצירתי ומוצלח


אז מה דעתכם? האם אתם מוכנים לשדרג את מתנות סוף השנה של ילדיכם עם ערכות מדע? אני אשמח לעזור לכם לבחור את הערכות המתאימות ביותר לילדים שלכם!

מתנה לילדים לסוף שנה


 אהבתם את הרעיון למתנות סוף שנה?! שתפו!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ שלנו לילדים סקרנים וקבלו תכנים בלעדיים וניסויים שימשיכו לעורר בכם את הסקרנות

bottom of page